Unity DoTweenによるFade
#0000 <-> #000f
public async Task FadeIn()
{
//using DG.Tweening;
//#0000 -> #000f
bool flg = true;
DOTween
.ToAlpha(() => panel.color = new Color(0, 0, 0, 0), c => panel.color = c, 1f, 0.3f)
.OnComplete(() => flg = false)
;
while (flg) await Task.Delay(5);
}
public async Task FadeOut()
{
//using DG.Tweening;
//#000f -> #0000
bool flg = true;
DOTween
.ToAlpha(() => panel.color = new Color(0, 0, 0, 1f), c => panel.color = c, 0f, 0.3f)
.OnComplete(() => flg = false)
;
while (flg) await Task.Delay(5);
}
Author And Source
この問題について(Unity DoTweenによるFade), 我々は、より多くの情報をここで見つけました https://qiita.com/UnityFoo/items/0ab5ab7f8a7be24a9afd著者帰属:元の著者の情報は、元のURLに含まれています。著作権は原作者に属する。
Content is automatically searched and collected through network algorithms . If there is a violation . Please contact us . We will adjust (correct author information ,or delete content ) as soon as possible .